Інформація про тематичний напрямок роботи літнього мовного табору та використані методичні матеріали.

З метою популяризації вивчення іноземних мов у Кіровоградській області протягом червня було організовано та забезпечено належну роботу літніх мовних таборів на базах загальноосвітніх начальних закладів області.

Ставлячи за мету показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання та практичне використання іноземної мови в різних життєвих ситуаціях учителями та волонтерами було підібрано відповідні напрямки діяльності для дітейрізних вікових категорій та з різним рівнем знань іноземної мови,складено плани роботи та визначено тематичні дні.Програми таборів були побудовані таким чином, аби створити якомога ефективніше англомовне середовище протягом всього часу перебування дитини в таборі.

Серед основних тематичних напрямків роботи літніх мовних таборів:

- екологічний;
- театрально-драматичний;
- країнознавчий;
- спортивно-туристичний;
- інтелектуально-пізнавальний;
- літературознавчий;
- національно-патріотичний;
- здорового способу життя.

Форми роботи у мовних таборах: ранкова зарядка англійською/німецькою мовами, розучування англомовних пісень з руховим супроводом, ігрові та концертні програми, кінозал англійською мовою, спортивні змагання, екскурсія по школі, інсценізація казок, театральні вистави, спортивні фестивалі, квести, танцювальні марафони, турніри знавців англійської мови, конкурси (малюнків, стіннівок, живих картин, двійників відомих людей, карооке казкових пісень, флеш-моби «Мова єднання», «Я люблю Україну», благодійна акція «Діти – дітям», вікторини на кращого знавця (Британії, рідного краю, етикету). Працювали: арт-студії («Брошура Лондона», «Алея кінозірок», «Книга рецептів»), драм-студії, дискусійні розмовні клуби, засідання в театральній студії, заняття в профільних групах.

Під час проведення літніх мовних таборів широко використовувалась проектна методика.

Молодший та середній вік:


1. проект-спостереження «Природа рідного краю крізь призму англійської мови»;
2. казковий проект-оповідання про добро та його друзів «Добрик в гостях у «Веселки»;
3. листівки про воїнів-земляків;
4. ілюстрована історія про похід до Гусарського урочища, «SummerTrips»;
5. музичні уривки з коментарями «Угадай мелодію»;
6. створення альбомів-розмальовок казок з надписами англійською мовою;
7. створення книжки-розкладки «HealthyandJunkFood».

Підлітки:


1. колаж «Відомі земляки»;
2. анкета та презентація результатів опитування «Для чого тобі вивчати англійську мову?»;
3. буклет «Визначні місця малої Батьківщини», «Сучасні підприємства рідного міста»;
4. слайд-фільм «Якщо не я,то хто?», «Традиції країн Європи»;
5. мультимедійна презентація реалізації соціальних проектів у таборі «Веселка»;
6. електронний журнал «Energy», «SummerTrips»;
7. електронна карта «Карта мого світу» (учні досліджують благодійні організації рідного міста, їх роль в суспільстві, наносять на електронну карту координати);
8. колекція фото «Хронікадня в таборі»;
9. збірка рекомендацій «Я в таборі»;
10. презентація письмового сценарію «День театру»;
11. сценарій свята для вихованців табору «Від щирого серця»
12. фоторепортаж «Супер сафарі».

Волонтер Корпусу Миру США в Україні Філіп Роффман надавав методичну та практичну допомогу в проведенні літніх мовних таборіву спеціалізованих загальноосвітніх закладах та закладах нового типу м. Кіровограда.

Заключним етапом у організації та проведенні літніх мовних таборів на базі загальноосвітніх шкіл Кіровограда стало проведення міського фестивалю «Всі прапори завітали до нас», на якому команди учнів 5-10-х класів –учасників мовних таборів представляли різні країни. Виступи команд відбувалися у формілітературно-музичної театралізованої композиції.Учасники команд презентували географічні данні, цікаві факти обраної країни, її традиції, культуру, національні пісні, танці, поезію тощо мовою країни, яку представляли.

Під час планування роботи літніх мовних таборівбули використано методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, матеріали щодо організації роботи мовних таборів «Стратегія розбудови мовних таборів в Україні», методичні рекомендації науково-методичної лабораторії іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В. Сухомлинського», навчально-методичні матеріали видавництв «МаксимілланЕд’юкейшн» та ««Пірсон»» для роботи над проектами різного рівня складності, текстиOxfordBookwormsReadingCircles від видавництва «Оксфорд Юніверсіті Пресс» та книги видавництва «СambridgeEnglish»для відпрацювання всіх видів мовленнєвої діяльності з акцентом на читання та говоріння, використовуючи елементи рольової гри з розвитком критичного мислення та групової дискусії.

Бобринецький
Вільшанський
Гайворонський
Голованівський
Добровеличківський
Долинський
Компаніївський
Кіровоградський
Маловиськівський
Новгородківський
Новоархангельський
Новомиргородський
Новоукраїнський
Олександрівський
Олександрійський
Онуфріївський
Петрівський
Світловодський
Ульяновськи
Устинівський
місто Знам’янка
місто Кіровоград
місто Олександрія
місто Світловодськ

Кiлькiсть переглядiв: 94